Dagen S

Idag är dagen S. S som i Skaldjursfrossa. Det ska bli helt underbart. Först ska La Kex och jag träffas och köpa några av de läckra djuren (lite krabba, kanske en havskräfta och musslor, och med största säkerthet en räka eller två) och sen ska vi hem till Lila som har bullat upp med vin och västerbottenpaj och kräftor. Efter det kan frossandet börja.

Ät mig!

Ät oss!

Detta kommer att bli en kväll att minnas. Det är jag övertygad om.

Det är lika bra att jag lämnar jeansen hemma. Jag får ta på mig en kjol idag. Det är både snyggt och snällt om magen.

2 thoughts on “Dagen S

Kommentera

