Fislukten bor i min pojkväns kalsonger.

Idag hade jag tänkt muntra upp en rätt trist tisdag med lite sex. Det var också tänkt som uppmuntran för Ron som handlade pizzagrejer eftersom jag inte hade några pengar på kortet.

Efter lite inledande flirtande, tänkt som förspel, lade vi oss i sängen (allt annat känns lite väl äventyrligt för tisdagssex, vi är ju inte djur!). När det var dags för Ron att avlägsna sina småbyxor fylldes sovrummet av en plötslig fislukt vilket fick mig att tro att min kära sambo hade haft den dåliga smaken att släppa en smygare mitt under förspelet. Sambon förnekade kraftigt och hävdade att det där var en som han hade släppt tidigare under dagen som liksom hade dröjt sig kvar i kallingarna. För fislukten bor där. Och jag var lite dum i huvudet som inte fattade det.

Jag vet inte om det här är en anekdot med något slags moraliskt budskap eller inte. Men erkänn vi har lärt oss något idag: Fislukten bor i min pojkväns kalsonger – och, kära läsare, om du är kille, så bor den sannolikt i dina fillingar också.

One thought on “Fislukten bor i min pojkväns kalsonger.

  1. Nu skrattade jag så tårarna rann när jag läste inlägget högt för mamman, det gör sig fantastiskt bra som högläsning.

Kommentera

