Men håll inte på!

I morse berättade Ron vad han hade drömt under natten. Han hade åkt tunnelbana med två tjejkompisar och lite längre bort hade det suttit ett lesbiskt par och hållit på. Ron föreslog att han och tjejkompisarna skulle gå bort och titta lite på de lesbiska tjejerna. De var nämligen kända för att hålla på i offentliga sammanhang och Ron tyckte dessutom att en av hans tjejkompisar skulle vara med och testa hur det är att hålla på med tjejer.

Att hålla på, betyder tydligen, på Örebroska, att man utför sexuella handlingar. Det kan vara att kyssas eller pilla på varandra eller helt enkelt ha samlag. Tydligen är det mest högstadieelever som använder sig av denna benämning. Ron är, som bekant 37.

Efter att jag hade fått drömmen återberättad för mig undrade Ron om jag ville hålla på lite med hans penis (jag skriver penis här, eftersom jag inte får kalla den för snoppe, pillen eller pickan). Kanske senare sade jag.

Jag vet inte vad jag vill säga med det här blogginlägget. Det är söndag. Det regnar. Jag vill att ni ska veta hur jag har det.

3 thoughts on “Men håll inte på!

  1. Ping: Det passar sig inte! « En ond plats

Kommentera

