Utan långkalsonger på Mosebacke.

Ja, men vilken trevlig kväll det var igår då! Rackarns trevligt, men det kan ju liksom inte bli fel med ett trevligt ställe att sitta på (Mosebacke),  glada vänner (Lillasyster, La Kex, Lila, MMM och Tatta), öl (i stora kannor, bra musik (Caj Karlsson, Dan Victor, Lars Demian, Sanna Carlstedt m fl). Bäst på scen var Lars Demian och gladast var Peter Barlach och Frans Haraldssen. Lillasyster och Lila var nog frusnast, MMM spanade Johan Johansson, Tatta från Norrland satt i kofta och tyckte att det var varmt och Kexet stultade omkring på sin halva fot så gott hon kunde. Jag satt mest och var cool i min nya skinnpaj och jag frös inte så mycket som de andra gjorde. Efteråt gick vi vidare för en sen middag och sen delade jag och MMM en taxi hem. Det är rätt skönt att slippa gå uppför backen från helvetet när det är natt och man är kissnödig.

Det hände en massa roliga saker igår, så klart, men det tycks vara omöjligt att blogga om dem. Speciellt när det egentligen är meningen att jag ska jobba lite nu. Och imorgon är det visst måndag igen. Fan.

Kommentera

