It’s all coming back to me now

Nu minns jag hur hysteriskt vidrigt det var att flyttpacka sist. Jag vet nu varför jag nästan fick ett sammanbrott. Nu gör jag det igen och jag tror att det är vidrigare nu än då. Det finns mer grejer nu. Alla grejer är inte mina och då måste man helt plötsligt ta hänsyn och inte kasta vad som helst. Fan med. Hur ska det här gå? HUR?

One thought on “It’s all coming back to me now

  1. Jag är en hamster. Det är inte så konstruktivt det heller. Mycket skit med affektionsvärde blir det.

Kommentera

