Who needs a Kwik-E-Mart?

Jag var på gott humör i ungefär fyra vändor. Men när vi rensade källarförrådet mellan vända fyra och fem upptäckte jag att Ron inte har en, utan två papperskassar med Simpsons inspelade på videoband. Kommer ni ihåg videobanden, barn? Det är knappt att jag gör det. Ron gör det. Videobanden bor numera i Solna (där vi inte heller har någon videobandspelare) där vi inte heller har någon videobandspelare. Inte ens det faktum att Ron faktiskt trotsade sina hamsterprinciper och kastade en ursunkig matta kunde muntra upp mig.

Nu har jag fått mat och ett glas coca cola och världen ler igen. Flytten är inledd.

Kommentera

