The Eliminator

För att ladda upp inför kvällens ZZ Top-konsert (redan som liten Messa fick jag höra om ironin bakom trummisens namn: Han heter Frank Skägg. Beard betyder skägg.  Men han har inget skägg!  – tack pappa) har jag och Ron flyttstädat Gröndal. Eliminierat allt skit, if you will. Det var måttligt roligt (men en fantastisk ordvits). Nu är jag nyduschad och ska rocka till mig lite innan jag far mot Annexet. Det är lite synd att pappa inte kan vara med ikväll, men det är inte så länge tills han kommer hit för att avnjuta Dweezil Zappa.  

Note to self: Låt inte nya frysen förvandlas till en isbit. Det är för jävla drygt att frosta av en sån.

3 thoughts on “The Eliminator

  1. Nej! Ni får inte kommentera frysjäveln. Det är ZZ Top som är det viktiga i det här inlägget.

Kommentera

