Summa summarum.

Så det är sista dagen på 2010 och det är ju väldigt populärt att summera saker i dessa tider. Ni vet, man ser tillbaka och plockar fram guldklimparna. Fast sist jag summerade, det var i augusti tillsammans med Ron och La Kex, så skulle jag summera en dag på Finlandsbåten. Då summerade vi så in i bomben att personalen på Papagallo på Götgatan slutade servera oss. Riktig så illa kommer det väl inte bli om jag bestämmer mig för att summera året idag. Det är ju knappast någon som kommer hindra mig att öppna alla de där flaskorna bubbel som står i köket. Väl?

Det har varit ett bra år. Det har inte varit några förändringar i laguppställningarna, hemmaarenan är utbytt mot en större som tar fler besökare och supportrar. Nyförvärv har diskuterats, men inget är bestämt även om den självutnämnde Svennisen påstår att han är redo. Laget känns stabilt och jag hoppas att det fortsätter vara det under 2011.

Ikväll festar vi ut det gamla året tillsammans med La Kex, otaliga flaskor bubbel, hummer och annat gott. Det blir nog underbart.

 

One thought on “Summa summarum.

  1. Ping: Ännu ett år « En ond plats

Kommentera

