Gräsänka.

Ja, jag vet. Jag ligger efter med vardagsbloggandet nu. Och bokbloggandet. Det är den där most underrated book som spökar. Jag får liksom inte till det inlägget. Jag ska verkligen försöka i helgen.

Annars då? Tja, Ron är på konferens och har det bra. Jag kan inte säga att jag har det så illa heller. Jag sover ju alldeles i dubbelsängen med dubbeltäcket och alla kuddarna. Inatt sov jag så otroligt skönt så det var helt fantastiskt. Det var svårt att komma upp från min perfekta sovställning när väckarmobilen ringde. Kuddarna skrek efter mig. Jag kan nästan inte vänta tills jag får gå och lägga mig igen. Det blir så klart underbart när Ron kommer hem igen, men jag kommer nog alltid längta lite tills nästa gång jag får ha sängen för mig själv.

Mmmm, sääängeeen…

Kommentera

