Hjärnspya.

Ron, det aset, är i stort sett färdig med sin bokutmaning som snart kommer ta död på båda våra bloggar. Jag tycker kanske att han fuskar på vissa punkter, men jag säger inget så har jag ingenting sagt. Jag stretar vidare med min. Jag ska skriva färdigt den om det så tar död på mig. Eller, inte det kanske, men nästan.

Annars är det mesta som vanligt här just nu tycker jag. Familjen Obvious invaderar oss på lördag. Vi ska på middag och musikal på lördag för att fira Pappa Obvious inträde i pensionärsåldern. Det innebär att man inte kommer kunna gå från toaletten till vardagsrummet utan att trampa på en tonåring som trynar på golvet. Risken är stor att vi måste ut och aktivera oss på söndag. För att i möjligaste mån undvika det ska jag ta med jobbdatorn hem. Det är omdömesdags och jag vet redan nu att jag har en hel del att göra i nästa vecka vilket kommer dra ner på skrivtiden. Jag är så jävla ambitiös. Hoppas att det kommer synas i lönekuvertet någon gång.

What else? Jag har kommit in i en Meat Loafperiod igen. Det händer ju med jämna mellanrum, men vad ska man göra när Bat out of Hell är så bra och Meat själv är så härligt bombastisk? Va? Och Ron bara suckar och undrar om jag lyssnar på musik som är yngre än 30 år någon gång. Näe, not so much faktiskt. Men varför skulle jag? Frågor på det?

 

 

2 thoughts on “Hjärnspya.

  1. tjo hoo Messa,
    go for it girl, Meat loaf är ju kanon, och då är ju inte jag en av de tyngre anhängarna av hårdrock så, men de är ju helt kanon, tillsammans med Def Leppard. helt suveränt.

    låter ju som du har en helt jobbig helg framför dig…….
    ha så kul.
    Petrus

Kommentera

