Ett smakprov.

Jag vill gärna skriva ett blogginlägg om våra dagar i Prag eftersom det var en helt fantastisk resa. Men då vill jag ju så klart krydda med lite bilder också så det inte blir tråkigt. Problemet är bara att jag inte hittar överföringssladden till min kamera där merparten av alla bilder finns. Jag har tagit några med mobilen men de blir så klart inte lika fina.

Kan det vara en Staropramen?

Ron äter klobasa...

... och jag försöker se het ut i solskenet.

Jag får försöka leta lite till efter sladdjäveln. Hur ska jag annars kunna beskriva utsikten mot Pragborgen?

One thought on “Ett smakprov.

Kommentera

