Balsam för min själ.

Kristi Flygarehelgen gick alldeles för snabbt, men vi hann med lite allt möjligt. Vi passade på att ta en öl med Isak, var på parmiddag hemma hos Herr och Fru Minx, gick på stan, shoppade skor, hängde med Fadern, grillade kåv, spelade Sequence, spelade crocket hemma hos Förortsmorsan och åt goda hamburgare på Stars and Stripes, avlade visit hos Förfädren uppe på landet och åkte en tretimmars båttur i östra skärgården.

Det är balsam för själen att komma hem till Karlskrona lite då och då:

Vardagsslit hos Farmor och Farfar.

Farfar i grönskan.

Ute i östra skärgården. Ungskär, tror jag.

Brändaholm. En idyll mitt i staun.

Ron trivdes...

...och det gjorde jag med. Lillasyster fastnade knappt på bild.

One thought on “Balsam för min själ.

Kommentera

