Snart, my precioussss…

Jag har en Karlskronaresa framför mig och som vanligt är jag fånigt förväntansfull. Den här gången ska vi göra Köpenhamn en dag och jag ser fram emot pilsner, pillede rejer och kanske lite Klovn-känsla. Framför allt hoppas jag att vädret är lite roligare än vad det har varit i Sthlm den sista tiden, men Karlskrona bruka vara hyfsat solsäkert. Den här gången tar jag med mig en liten bit av storstaun, i form av La Kex, så jag hoppas att hemstaun visar sig från sin bästa sida.

Kommentera

