Välkommen hem Datanjang.

Åh! En ny era har danats här hemma. Jag har köpt en ny dator. Min gamla Compaq gick väl egentligen i graven redan förra året, men med ett enormt tålamod och ett trådlöst tangentbord har jag upprätthållit de nödvändigaste livsåtgärderna. Men nu låter jag datorn somna in för jag ska plugga lite i höst och kommer behöva sitta en del på It’s Learning. Då vill man helt enkelt ha en dator som funkar om den ska.

Min nya dator är en MSI och jag hoppas att vi ska ha det bra i tillsammans i många år. Jag ska kalla den för Datanjang, efter musketören. Datan, for short.

Kommentera

