Saker min pojkvän säger (i sömnen).

För några nätter sen vaknade jag av att Ron pratade högt i sömnen.

Du kan inte tvinga mig! Du kan inte tvinga mig! ropade han med ganska hög röst.

Och jag kan inte sluta fundera på om han eventuellt låg och drömde om giftermål.

One thought on “Saker min pojkvän säger (i sömnen).

  1. Jag undrar om någon någonsin kommer att slå det min pappa sa i sömnen en gång på 80-talet: ”Arslet hänger utanför”. I över tjugo år har vi undrat vems arsle det var och vad det hängde utanför för något. Men pappa antingen kan eller vill inte svara.

Kommentera

