Man borde skaffa sig ett munspel.

Jag kan spela gitarr lite så där till husbehov. Ja, inte just nu så klart eftersom jag behöver stränga om guran, men annars. Några ackord sitter där och det låter okej. Till husbehov.

I morse stod jag i jävla Slussen och lyssnade på Take it back med Cream. Det är en fantastisk låt (som allt med Cream) och det slog mig att jag borde lära mig spela munspel. Jag är inte helt tondöv, så det borde ju fungera tycker jag. Och jag har till och med hittat en kurs på Medborgarskolan. Jag borde verkligen göra det här. Faktiskt!

2 thoughts on “Man borde skaffa sig ett munspel.

Kommentera

