Bromance.

Jag insåg precis att Ron har en bromance. Han har tjatat om den här killen ganska mycket egentligen, men jag har inte riktigt reflekterat över det tidigare.. Föremålet för Rons ömma känslor heter Jason Segel. Ni vet, Marshall i How I Met Your Mother. Han var med i Freaks and Geeks också. Ikväll går det en film med honom på teve som Ron ville se. Det som fick mig att ana oråd var att han beskrev filmen som Du vet, den där filmen där Jason Segel visar snoppen hela tiden.

Jag vet inte om Jason Segel själv är medveten om att han har en ivrig liten beundrare här i Stockholm, men det kan ju mycket väl vara så eftersom Ron är en ganska erfaren internetsurfare och han skulle hitta en eventuell Segel-fanclub och skicka ett iväg ett beundrarmail på två röda minuter. Så frågan är väl: Kommer min lördagskväll innehålla Jason Segels snopp eller inte?

Damn you, Jason Segel!

 

 

5 thoughts on “Bromance.

  1. Jag tycker att du ska vara glad över att Ron verkar ha bytt ut Lill-Babs mot Jason Segel. Jason är bra mycket yngre och fräschare än Lill-Babs. Själv skulle jag inte ha nåt emot att se Jasons snopp, så jag röstar JA.

  2. Han vill se Jasons snopp, men det jag hakar upp mig på är huruvida han vill vara Lill-Babs snopp eller inte.

Kommentera

