Aptår är bra grejer!

Jag är skitbra på att nypas med tårna. Det har jag ärvt efter Morfar. Jag är faktiskt rätt bra på att göra det mesta med tårna. Jag kan ta på mig strumpor, ta av mig strumpor, ta av folk fillingar och plocka upp smågrejer från golvet med mina tår. Tår är  bra grejer helt enkelt.

Ron hånar mig och säger att jag har apfötter och att det betyder att jag är mindre evolverad än andra människor.

Fult! Jag hade asbra planer för Ron som inbegrep mina tår ikväll, men nu känner jag mig förolämpad och tänker förmodligen strejka.

 

2 thoughts on “Aptår är bra grejer!

  1. Jag kan också ta av fillingar med tårna!
    Fast jag har ju aldrig provat såklart.. :besvärad: Jag bara vet att jag kan.

Kommentera

