Anyone for English?

I år har Ron och jag hängt ihop i fem år. Det är ganska länge faktiskt. Så hur ska vi fira detta, undrar ni så klart. Ska vi förlova oss månne? Nej, det ska vi då rakt inte. Vi drar till London i sommar istället. Och så tar vi med oss La Kex som har hängt hos oss i fem år ungefär med. Det kommer bli väldigt bra.

Jag har inte varit i London sen jag var sexton så det är verkligen på tiden. Enligt kartan ska vi bo väldigt nära Kensington Garden och Notting Hill. Åh! Jag ska bara dricka öl och shoppa och flanera och ha det bra. Jag längtar!

3 thoughts on “Anyone for English?

Kommentera

