Singelhelg.

Ron är i Köpenhamn och lallar runt på Istedgade med jobbet. De dricker öl och äter pölse och dricker öl och sjunger karaoke och promenerar i Nyhavn och dricker öl. Han ska också hålla ögonen öppna efter Frank Hvam och Casper Christensen. Om jag ser Frank ska jag försöka prata med honom. Kanske på engelska sade Ron, aningen övermodigt innan han åkte. Kul att han roar sig. Min enda tröst är att han tydligen är tvungen att dela dubbelsäng med min gamla vän Kjell Gren på hotellet.

Själv kom jag hem med huvudvärk efter jobbet på grund av svårt jobbiga elever som blev tjuriga för att min lektion var tråkig. Men hallå! Det är fan inte roligt att gå i skolan. Nu sitter jag i soffan och tråkar. Fredagar är verkligen inget att jubla över, i alla fall inte på tevefronten. Jag väntar in Modern Family. Under tiden hittade jag några gamla avsnitt av QI på BBC Entertainment. Jag älskar Stephen Fry och Alan Davies.

I övrigt hoppas jag att morgondagen blir roligare för den här fredagen har varit märkligt tandlös hittills.

Kommentera

