Fisig söndag.

Det här är i sanning en tragisk söndag. Jag sov inte alls lika gott inatt som jag gjorde natten till lördagen. När jag gick hem från affären så gick ett av handtagen till min papperskasse sönder och jag hade köpt en massa tunga saker så det var rätt drygt. Sen var jag sur på Ron via sms och det är ju inte så schysst. Nu har jag diskat och sorterat tvätt och torkat av spisen och borde egentligen läsa lärarmaterialet till Nationella Provet eller plugga, men istället har jag fastnat framför Liftarens Guide till Galaxen på teve. Det kommer nog vara min räddning den är pissiga söndagen. Martin Freeman och Alan Rickman får muntra upp mig.

Ron kommer hem vid halv fem. Jag skiter i att träna idag. Jag kanske ska ligga istället.

One thought on “Fisig söndag.

Kommentera

