Vad har Johnny Depp och Mårten Andersson gemensamt?

Jo, att jag får ligga med dem om jag vill (och här utgår jag naturligtvis från att båda två skulle vilja ligga med mig).

För några år sen pratade jag och ett helt gäng vänner om den där laminerade listan som alla har. Ni vet, fem personer/kändisar som man faktiskt får ligga med om tillfälle ges trots att man är i ett förhållande. De fem tillåtna. Johnny Depp är med på listan. Och Mårten Andersson.

Imorgon ska jag och några kompisar gå på RAW och titta just på Mårten Andersson. Kanske blir jag den första som faktiskt drar nytta av min laminerade lista.

Ron är jäkligt sur, men är man så dum att man laminerar Buffy the Vampire Slayer får man liksom skylla sig själv.

2 thoughts on “Vad har Johnny Depp och Mårten Andersson gemensamt?

  1. Jag förstår det inte [alltså den/han/Mårten] men lycka till! Och om det går vägen är du den första jag hört talas om som har lyckats bocka av en på listan 🙂

  2. Ett tips är att inte ha med sambo/pojkvän/man om man eventuellt har tillfälle att laminerade listan-ligga.

Kommentera

