Hushållspappersnörden.

Alltså, vet ni vad Ron brukar skälla på mig för? Att jag använder för mycket hushållspapper. Är inte det superkonstigt? Jag menar, varför har man hushållspapper? För att använda det så klart. Ingen håller väl koll på hushållspappersmängden? Nej, ingen normal människa alltså. Men min sambo, han har koll han. Varje gång jag ska dra av lite hushållspapper från rullen så är Ron där och gnäller. Jag vet att jag har sagt det förut, men du slösar så på hushållspappret. 

Vissa saker kommer jag aldrig förstå mig på när det gäller honom. Hushållspappersnörden.

One thought on “Hushållspappersnörden.

Kommentera

