Köket – sista kapitlet

Lillasyster har somnat i soffan, Ron läser bloggar, jag tittar på Anthony Bourdain och Syrrans snälla sambo lägger golv i köket. Blond ek. Det passar till Rauk-luckorna. Snart är köket helt klart. Jag behöver bara köpa några nya handtag till köksluckorna. Det blir fint! Jag kanske ska fota lite imorgon om ljuset är bra och lägga ut en bild här.

Annars har vi mest slappat idag. Vi var på Naturhistoriska och tittade på en isbjörnsfilm på Cosmonova. Jag och Ron hånglade i ett träd där de visade en film om skogsbrand. Myrorna knarkade och jag klappade en bäver. Sen åkte vi in till stan och åt en sen lunch innan vi kom tillbaka hem.

Snart ska vi få chokladpudding. It’s all good.

Kommentera

