Glossy glossy!

Efter att ha suktat ett tag, läst om den på lite olika bloggar och till sist intervjuat en kompis som prenumererar så har jag idag klickat iväg en beställning på tre stycken Glossyboxar. Det ska bli väldigt spännande det här känner jag. Jag är ju en sucker för smink och krämer och sånt där.

Det här kan bli månaden då jag till slut dels organiserar om mitt eget badrumsskåp och flyttar in i Rons. Hur mycket plats kan en ansiktstvätt, en hårborste, en rakhyvel och en Listerinflaska behöva egentligen?

2 thoughts on “Glossy glossy!

  1. ÄLSKAR Glossybox! Jag kör på abonnemang och när boxen väl kommer är det så länge sedan pengarna drogs att den känns som en present. Brukar inte vara sådär värst intresserad av smink, krämer och kroppsklet egentligen – men boxarna har faktiskt varit jättebra med massa saker jag har användning för.

Kommentera

