Söndagssvammel.

Jag har lite problem med att köpa julklappar i år. Jag vet inte riktigt varför. Fadern är nog svårast. Förra året fick han dvd-boxar,men det verkar inte som att han har tittat på någon, vilket suger, för han fick bland annat Klovn-boxen. I år blir det böcker. Jag gick ut starkt med att köpa den nya Guillou-boken Dandy, men den var redan inköpt till honom. Jag får åka till Pocket Shop på onsdag eller fredag och panikshoppa lite. Lillasyster ska få en klapp till också. Ron med, tror jag.

Själv längtar jag bara efter Glossyboxen. Mina gråa Asos-jeans kom hem igår och som vanligt satt de jättebra. Älska Asos!

2 thoughts on “Söndagssvammel.

  1. Jag har nog redan köpt alla julklappar för i år. Min pappa brukade också vara svår att köpa presenter till, men nu gick han bort i november. Men så har jag i stället fått en systerdotter, som det är bara för lätt att köpa presenter till. Bebisar kan verkligen ruinera sina mostrar.

  2. Usch, så tråkigt med din pappa. Jag beklagar. Min syster har inga barn ännu, så jag lägger pengarna på henne. Det blir också dyrt.

Kommentera

