Köpt lycka är också lycka.

Jag gjorde det. Jag stal Rons femhunka och köpte smink för den (eller, stal och stal, jag fick ta den). Det var ett väldigt lyckat besök på Sephora idag. Jag köpte:

  • Soothing cleansing milk
  • Instant refreshing toner
  • Double duty exfoliator + mask
  • Ultimate moisture serum
  • Instant moisturizer
  • Puder med foundation
  • Crayon jumbo liner-kajalpenna
  • Flashy liner-kajalpenna
  • Clor pop-up store

Jag hade ingen tanke på att köpa den lilla lådan med ungefär hundratusen ögonskuggor och lipgloss i alls  förrän jag hörde priset: 190 kronor. Då gick det liksom inte att inte köpa den. Om jag läser på asken så innehåller den ungefär 3 rouger, 6 st ögon/läpp/kindkrämer, 48 st lipgloss, 6 st lip top coats, 22 + 42 ögonskuggor, 12 krämeyeliners, 6 st eye top coats och till sist 3 st luminizers. Jag har inte riktigt hunnit titta igenom alla färger eller petat i allt, men jag hoppas att det är bra pigment i ögonskuggorna.

Allt som allt kostade kalaset 1050 kronor och jag är glad.

Allt!

Allt!

Ögonskuggor.

Ögonskuggor.

Ännu flera ögonskuggor.

Ännu flera ögonskuggor.

Lipgloss.

Lipgloss.

 

Imorgon ska jag testa ordentligt. Det vore kul om jag tycker att rengöringsmjölken är bra för den kostade bara 65 kronor. Håll tummarna!

 

 

Kommentera

