Sunkig.

Idag har jag varit helt sunkig och känt mig frånvarande. Jag har ingen aning om det är någon förkylning som håller på att bryta ut eller om det är något annat. Jag har i alla fall valt att inte gå och boxas idag för jag känner mig ganska orkeslös och nästan illamående. Eftersom jag ska åka till Förortsmorsan imorgon så tar jag inga risker. Jag ser fram emot helgen sjukt (!) mycket i alla fall. Vi ska dricka bubbel och äta tapas och på lördagen ska vi ut och äta med några andra kompisar. Det är nog precis vad jag behöver det här.

Och Ron får grotta ner sig med Football Manager 2013 en hel helg.

Kommentera

