Slut på trevligheterna.

Idag är sista dagen på mitt påsklov. Det har varit ett fantastiskt lov måste jag säga. Ron och jag har varit väldigt harmoniska och fånigt kära hela tiden. Vi är alltid så när vi har en längre ledighet ihop. Vardagen är ju oftast skittråkig och det är jobb och fan och hans moster och korvmiddag på tisdag och sånt där. Ingen glamour! Men loven är underbara. Vi bara hänger och har det bra helt enkelt. Mer sånt.

Imorgon är det alltså stressig måndag igen. Jag har asmycket på schemat och ingen andningstid så jag hoppas att jag förberedde mig ordentligt innan jag gick på lov. Annars blir det lite extra stress på morgonen. Och nu borde jag jobba en timme men det känns så oöverstigligt tråkigt! Jag kanske ska måla naglarna istället.

 

One thought on “Slut på trevligheterna.

  1. Jag har inte ens haft påsklov (utom anndandag påsk då), men jag är alltid ledig på fredagar, och nu har jag förstås lyckats ”vända på dygnet” igen. Jag har väldigt lätt för att göra det. Så jag kommer nog att vara väldigt trött på jobbet imorgon. Tvi…

Kommentera

