När jag nästan dog på träningen i torsdags.

I torsdags dog jag nästan på träningen. Vi stod och värmde upp som vanligt när vår tränare lite casual sade Om en halvtumme ungefär kommer Garret och tittar på er.  Garret är killen som startade hela Pink Gloves Boxing-grejen i  USA. Han var med den där första gången när jag testade boxningen för att se om det var kul. Vi blev ju lite överraskade, milt sagt, och efter en halvtimme så dök Garret up med två andra killar, där en är Pink Gloves Boxing-killen i Falun. Grejen var bara det att de inte alls bara tittade på oss. De kastade sig in i vår träning och istället för att ha en tränare som skriker på oss hade vi helt plötsligt fyra! Det var en enda station där man inte hade någon som skrek och hejade på.  Det blev verkligen stenhårt, men det var helt sjukt kul. Mina armar skakade efteråt. Eller som vår tränare sade Jag gillar att ni nästan var gråtfärdiga i slutet. 

 

Men jag är sjukt taggad inför måndagsträningen. Det är jag faktiskt.

Kommentera

