Pink gloves boxing – gradering 1!

Det gjorde ont. Sjukt ont. Mjölksyran sprutade nästan ur öronen på mig. Men jag klarade två minuter hårda, snabba raka slag på säcken och sen gjorde jag burpees och tiger crawls som om jag aldrig gjort annat i mitt liv!

Och sen fick jag dem:

Min belöning. De rosa lindorna.

Min belöning. De rosa lindorna.

My preciousssss!

My preciousssss!

Jag är så sjukt stolt! Det bästa av allt är att jag känner att jag har blivit starkare och bättre under terminens gång. Nu tar jag sikte på nästa gradering: de rosa boxhandskarna! Måste ha!

2 thoughts on “Pink gloves boxing – gradering 1!

Kommentera

