Mot midsommar!

Eftersom min vårtermin var minst sagt jävlig så är det sjukt skönt med sommarlov. Jag har dock inte riktigt landat ännu för jag känner mig sjukt speedad på något vis. Spahelgen med mina stulna tjejkompisar var fantastisk, men trots idogt badande i olika saltvattenspooler, bubbelpooler och upplevelseduschar så kunde jag inte riktigt få den där riktiga avslappnade känslan. Jag är helt enkelt stressad fortfarande. Då passar det bra med en resa över midsommar. I år drar vi till Prag igen. Det var ju fantastiskt när vi var där (trots att jag nästan fick ett sammanbrott när jag trodde att Ron skulle fria) och ölen var fantastisk. Den här gången tar vi med oss LaKex. Förra årets midsommarresa var ju en hit så vi tänkte – vaffan, det där gör vi om! Så imorgon drar vi för att dricka sjuka mängder tjeckisk pilsner i dagarna fyra. Den här gången ska jag nog försöka mig på ett tjeckiskt eisbein!

Kommentera

