Semester

Jag har gått in i semestermode deluxe vilket innebär att jag sover till tio om dagarna och är inte redo att möta omvärlden förrän tidigast tolv. Om ens då. Jag vill helst ligga stilla i min soffa och läsa böcker. Det är bra, men samtidigt har jag en känsla av att jag slösar bort mina dyrbara semesterdagar. Jag gör ju liksom ingenting.

Det behöver ju inte vara fel. Men ändå.

One thought on “Semester

  1. Jag har nu minst fyra veckors semester, kanske fem. Men jag vill börja jobba igen i morgon. Jag tycker inte om att vara hemma mer än två dagar i sträck.

Kommentera

