Tråkigt? Köp smink!

Det är lördag och jag har jobbat i en vecka. Då är man rätt taggad inför helgen, det är man. Men lördagen har hittills varit en besvikelse. Vi åkte till Bromma Blocks för att shoppa, men det gick inte alls bra. Det enda som var ganska bra var ett par bruna Dr Martens som jag fick ett plötsligt ha-begär efter. När vi kom hem sov jag en skvätt i ren protest och nu har jag slöat framför friidrotten i några timmar. Nu när jag äntligen orkade vakna beställde jag lite smink från Sleek Makeup: en palett med 12 ögonskuggor, ett läppstift (!! Det tillhör inte vanligheterna), ett rouge (ja, eller tre var det) och en concealer. Om en vecka kan jag testa detta underbara. Då har jag något att se fram emot när veckan drar igång igen.

2 thoughts on “Tråkigt? Köp smink!

  1. bromma blocks är tråkigt. men smer smink??? har du inte tillräckligt, ärligt??? ta en öl istället……………

Kommentera

