Uppe med tuppen.

Jag har påsklov och vi har stambyte i köket. Det är inte jätteroligt, det får jag ärligt erkänna, men jag försöker tänka på att det kommer bli fint när det är klart. Då har vi nytt kakel på väggen och bra rör i väggen och nya vitvaror. Att det är dammigt och jävligt nu och att köket är inpackat i lilla sovrummet… försöker jag förtränga. Det går ganska okej. Det är bara det där med att jag inte ligger och sover nu som jag borde göra. Jag vill liksom inte göra det när det ränner hantverkare ut och in i lägenheten.

Kommentera

