Hej då Packet!

Igår lämnade Ron och jag barnet till två mycket kompetenta barnvakter och drog till Nalen för att titta på Persson Packs avskedskonsert. Det var konstigt att vara utan barn men det gick bra.

Konserten var bra måste jag säga. Det var första (ja, och sista då) gången jag såg Perssons Pack och den enda låt jag egentligen kunde var ”Tusen dagar härifrån”. Ron och jag hoppades på att Jakob Hellman skulle dyka upp och sjunga med, men det gjorde han inte. Det gjorde alla andra istället.

Nu gråter barnet så jag måste visst sluta skriva.

Kommentera

