Sommarplaner.

Halva april har gått – det är helt sjukt. Snart har Ron semester och ungen fyller ett. Vi har bokat en Dublinresa i sommar. Då ska barnet få se den gröna ön och mamman ska få ta en Guinness till maten, så som man gör. Det blir inga sena ölkvällar eller dagslånga shoppingrundor den här gången utan snarare lek i lekplatsen i St Stephen’s Green, en dag på Dublin Zoo, en tur till havet och förhoppningsvis en busstur till Belfast. En dag i Belfast är jag oerhört sugen på.

Men innan dess ska ungens ettårsdag firas, förhoppningsvis ska jag på några konserter på Gröna Lund (Robert Plant speciellt, men annars Slash, Billy Idol, Alice Cooper, Lnny Kravitz, Europe…), och en sväng till Blekinge ska jag hinna med också.  I år tänker jag bada i havet. Det fick jag inte förra året. Bara en sån sak! Det ser jag fram emot!

 

 

Kommentera

