Ännu en Dublinresa – nu som småbarnsföräldrar.

Ron tog sonen och gick till passpolisen för att hämta ut deras nya pass. Vi får väl se om ungen ser kriminell ut på fotot. Jag vet att hans föräldrar gör det.

Vi åker till Dublin i sommar och då är det ju lika bra att ha ett pass. Jag ser fram emot resan som bara den! Vi har en massa saker planerade som vi inte har gjort i Dublin innan, bland annat en tur till Dublin Zoo och Phoenix Park som vi bara sett genom ett bussfönster. Vi har också bokat en dagstur med buss till Belfast. Det tror jag blir en höjdare! Vi får gå till lekplatsen i St Stephen’s Green så ungen får springa av sig och gunga lite och blir det fint väder (vilket jag räknar med) så tar vi tåget till kusten också för att gå på stranden eller kanske till och med bada. Jag ska shoppa på Debenhams för de har de bästa bharna ever! I höst kommer tuttarna sitta under hakan igen! Har jag tur hittar jag också några skor. Jag vill ha nya Sketchers och Docs och Converse. Eftersom jag tydligen var sparsam i Berlin så har jag pengar kvar sen den resan som är växlade och klara.

Det blir en bra avslutning på semestern och mammaledigheten.

One thought on “Ännu en Dublinresa – nu som småbarnsföräldrar.

Kommentera

