Long time nog see

Ja alltså min stackars blogg har ju inte varit värst uppdaterad den sista tiden (läs: året). Det har varit jobb och familj som har gällt. Ungen har fyllt två år och pratar oavbrutet, mest om Minioner.  

Nu har jag sommarlov igen och ska försöka ta mig i bloggkragen. Lovar! 

One thought on “Long time nog see

  1. Hej! Ja, jag förstår nog att man inte hinner blogga när man är mitt i ekorrhjulet. Jag bloggar inte själv så mycket som jag vill, och då har jag ändå inget barn.

Kommentera

